Problemen met betaling
Betaling mislukt
Een betaling met vermelding van het factuurnummer wordt niet herkend door Stichting Mollie Payments. De betaling wordt dan teruggestort. Waarschijnlijk heeft u het referentienummer niet of onjuist vermeld. Neem dit over mét streepjes.
Het komt voor dat meerdere betalingen tegelijkertijd verwerkt worden. Hierbij is het bedrag de som van de betreffende facturen. Als mededeling zijn meerdere referentienummers vermeld. Alleen het eerste referentienummer met bijbehorend bedrag wordt door het betaalsysteem overgenomen, waardoor het kan lijken dat een betaling verwerkt is.
Factuur verlopen
De betaling is verstuurd op de dag dat de factuur verloopt of reeds verlopen is. Er staat een termijn van 4 weken voor de betaling vermeld op de factuur. De betaling dient voor deze datum afgerond te zijn. Indien dit niet binnen deze termijn gebeurt wordt de betaling teruggestort en volgt automatisch een creditfactuur.
Uw aanvragen worden vervolgens automatisch teruggezet in uw winkelmand (rechts boven in het scherm). U kunt de bestelling vanuit hier weer opnieuw betaling. U ontvangt hiervoor een nieuwe factuur. De eerdere factuur komt hiermee te vervallen.